Belgisch- en Nederlands-Limburg slaan opnieuw de handen in elkaar met een gezamenlijke inspiratiebrochure. Doelpubliek? De potentiële gast in de Duitse grensstreek. Gedeputeerden Igor Philtjens (België) en Eric Geurts (Nederland) zijn enthousiast over de campagne.
Collectieve kracht
“Na het succes van de vorige twee edities herhalen we ook dit jaar de campagne in samenwerking met Nederlands-Limburg. We geloven sterk in onze collectieve kracht. Dus investeren we samen om meer impact te genereren”, zegt Igor Philtjens, gedeputeerde van Toerisme in Belgisch-Limburg.
Grenzeloze troeven
Eric Geurts, gedeputeerde van Toerisme in Nederlands-Limburg vult aan: “Beide Limburgen hebben toeristische troeven in handen die niet stoppen aan de provincie- of landsgrens. Door meer samen te werken, spelen we onze troeven nóg beter uit.”
450.000 lezers
Het gezamenlijke Limburg-verhaal verscheen zaterdag 6 april met ruim 166.000 exemplaren als bijlage bij de Aachener Zeitung en de Rheinische Post. In totaal bereikte de brochure bijna 450.000 Duitse lezers.
Verenigd Limburg
Waarom nu net de Duitse markt? Omdat zij, net zoals wij, houden van lekker eten, cultuur, natuur en rust. Allemaal dingen die prominent aanwezig zijn in beide Limburgen. Daarom pakken wij samen de Duitse markt aan.