Na het succes van de eerste fase van onze digitale campagne, die liep van april tot juni, kunnen we nu ook de resultaten van de tweede fase delen. Fase 2 van de campagne liep van 12 augustus tot en met 29 september en richtte zich opnieuw op zowel Vlaanderen als Nederlands-Limburg en Noord-Brabant, met als doel het zakelijk toerisme verder te ondersteunen.
In deze fase van de campagne hebben we promotie gemaakt via LinkedIn, YouTube en Google, waarbij de promotiespot binnen het concept ‘Limburg, ruimte voor zakelijk succes’ centraal stond. Het doel van deze fase was enerzijds om opnieuw awareness te creëren. Anderzijds wilden we ook meer verkeer lokken naar het zakelijk aanbod op visitlimburg.be, om zo uiteindelijk ook een hogere conversie te realiseren in de vorm van effectieve aanvragen die binnenkomen via de website. De volledige spot kan je hieronder bekijken.
Deze campagne was opnieuw een groot succes, met mooie resultaten:
Met deze resultaten blijven we onze boodschap versterken dat Limburg de ideale bestemming is voor zakelijk succes.
Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be
BTW BE0420.092.944 | RPR Antwerpen, afd. Hasselt RPR 420 092 944