Naast onze campagne ‘Maak het goed in Limburg’, zetten we onze provincie ook in de kijker via diverse andere kanalen:
- Zo rijdt er sinds maart onze volledige gewrapte kusttram*
- Verder staan we als enige toeristische partner in de E-bike Special van Roularta op 22 april: met een backcover, fietslussen en extra redactionele content. Deze special heeft een oplage van 264.000 exemplaren en wordt verdeeld onder de abonnees van Knack, Trends, Libelle en Plus Magazine.
- Op 3 en 4 mei komt ons Fietsmagazine 2021 uit bij Het Belang van Limburg, De Standaard, Gazet van Antwerpen en De Limburger (NL). Goed voor een totale oplage van 357.500 exemplaren.
Zodra de situatie toelaat om onze communicatie ook naar het buitenland te richten, verbreden we onze promotie naar Nederland en Duitsland:
- We werken opnieuw samen met Nederlands-Limburg om het gezamenlijk ‘Limburg’-verhaal in de markt te zetten bij Duitse potentiële gasten.
- Daarnaast brengen via online campagnes zowel een (Belgisch-Limburg) e-zine naar de Nederlanders als naar de Duitsers.
- Ten slotte plaatsen we in het Voila Magazine (verdeeld bij de Nederlandse krant De Limburger) vanaf juni 20 pagina’s rond fietsen in Limburg.
*Wil je nog een plaats bemachtigen op de kusttram? Dat kan, check dan onze bestelmodule voor openstaande plaatsen. Inkopen kan nog tot 30 april.