Een nieuw toeristisch voorjaar brengt uiteraard ook een nieuwe nationale promotiecampagne met zich mee. Via verschillende kanalen zetten we Limburg in de kijker als hét ideale plekje om te vertoeven.
Op de radiokanalen van DPG Media en VAR horen gasten onze "Zo klinkt Limburg"-radiospot. Je ontdekt hoe Limburg klinkt: de stilte van 'Fietsen door het Water' in Bokrijk, het plezier in het speelbos in Bosland en de gezelligheid van Quartier Bleu. Allemaal andere geluiden, met één gemeenschappelijke boodschap: dat het aangenaam vertoeven is in Limburg, want Limburg, dat klinkt goed! Ook dit jaar is Matteo Simoni de stem van onze promotiecampagne.
Daarnaast heb je onze "Zo klinkt Limburg"-affichage misschien al kunnen spotten. Op 325 plaatsen doorheen Vlaanderen zijn onze affiches te bewonderen. Aan de hand van een QR-code kom je terecht op de bijhorende pagina: Zo klinkt 'Fietsen door het Water' in Bokrijk, Zo klinkt het speelbos in Bosland of Zo klinkt Quartier Bleu in Hasselt. Ook in de kranten van Mediahuis (Het Belang van Limburg, Het Nieuwsblad, De Standaard en Gazet van Antwerpen) kunnen lezers via een QR-code luisteren naar Limburg.
Tot slot verspreiden we via verschillende kanalen onze videospot. Je kan de video, die onze prachtige landschappen en het sterke Limburgse vakmanschap in de kijker zet, zien verschijnen op sociale media, TV Limburg, VTM Go en HLN Video.
Limburg klinkt goed. En zo beleef je het ook!
Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be
BTW BE0420.092.944 | RPR Antwerpen, afd. Hasselt RPR 420 092 944