Tegelijk met ons magazine Gast lanceert Visit Limburg opnieuw een grootse promotiecampagne. Via verschillende kanalen zetten we onze gasten aan om op ontdekkingsreis te gaan in onze groene provincie. Ook dit jaar is Matteo Simoni het gezicht én de stem van die nationale campagne.
Van Alden Biesen tot de Lommelse Sahara en van dorpscafé Guske tot Karting Genk: wat jouw reden ook is om naar Limburg af te zakken, er valt hier heel wat te ontdekken. Dat weet ook Matteo Simoni, die in onze videospot langs leuke plekjes in onze mooie provincie trekt. Zit je tussen 6 en 31 maart voor de buis? Dan zie je onze spot ongetwijfeld passeren op VTM, VTM2, TVL of de kanalen van GoPlay. Nieuw dit jaar is dat je de videospot ook kan bewonderen op het witte doek. In maar liefst 106 cinemazalen, verspreid over Vlaanderen, neemt Matteo je mee op ontdekkingsreis.
Daarnaast heb je misschien onze 20 m2 billboards 'Limburg, open voor ontdekking' al kunnen spotten. In twee golven, in maart en juni, trekt onze affichage de aandacht in het Vlaamse straatbeeld.
Tot slot voorzien we ook extra initiatieven in print en online. Zo zetten we Limburg in de kijker met een volledige pagina in de kranten van het Mediahuis (Het Belang van Limburg, De Standaard, Het Nieuwsblad en Gazet van Antwerpen) of geven we gasten goesting in een Limburgse trip met fiets- en wandelroutes in Goesting én fietsroutes in de e-bike special van Roularta. Op de websites van Mediahuis prijzen we met banners niet alleen de abonnementsformule voor ons magazine Gast aan, maar ook Limburg als veelzijdige vakantiebestemming. We voeren bovendien een Googlecampagne over de Vlaamse grenzen heen, in Wallonië, Nederland en Duitsland. Zo spreken we nog meer gasten aan voor een bezoek aan onze groene provincie!
Limburg, open voor ontdekking.
Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be
BTW BE0420.092.944 | RPR Antwerpen, afd. Hasselt RPR 420 092 944