Met sprekende online en offline campagnes die Limburg als ideale dichtbijbestemming onderstrepen zetten we onze provincie steeds opnieuw op de toeristische kaart. Wat dacht je van een opvallende fietsvideo langs pittoreske Maasdorpjes of een gedurfde promovideo?
Bezoekers van de kustgemeenten kunnen er niet naast kijken: de kusttram (ondertussen de Zeelijner) rijdt sinds april weer rond in een Limburgs jasje. Inspirerende beelden van onze groene provincie geven goesting in een volgende halte: Limburg!
Bij de zomereditie van Gast horen opnieuw enkele inspiratievideo's waarmee we dieper in onze Limburgse verhalen duiken. Trappen doe je deze keer langs pittoreske Maasdorpjes. Inspireer jouw gasten en stuur hen zelf op pad. Na een deugddoende fietstocht genieten gasten van een Limburgse cocktail of niet-alcoholisch alternatief. Cocktailexpert Bram Bogaerts van restaurant Nif gooit het verhaal achter zijn unieke cocktails in de mix. Tot slot trekken Yannick en Lesley van de reisblog Het is de Merckx naar het Maasland voor een ontdekkingstocht van het vakmanschap waar de Maas baas is.
En de durvers? DIe zijn natuurlijk ook van harte welkom in Limburg! Met een zevensecondenvideo tijdens de reclameblokken van De Grootste Lefgozer op VTM2 zet Matteo Simoni de deur alvast wagenwijd open.
Lees verder onder de video.
Met de zomervakantie in het vooruitzicht blikken we ook vooruit naar onze Wa gaan we doen?-campagne. In 17 wervende blogs brengen we inspiratie voor kindvriendelijke, culturele of actieve belevenissen in Limburg. Daarnaast brengen 2 gastbloggers verslag uit van hun kennismaking met ons toeristisch aanbod.
Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be
BTW BE0420.092.944 | RPR Antwerpen, afd. Hasselt RPR 420 092 944