Veranderende wereld
Toerisme leeft, ondergaat en herleeft. En dit onder invloed van alles wat er in de wereld en de maatschappij gebeurt. Hoe beïnvloedt het coronavirus het toerisme? Wat is de impact van de Millennials en Generatie Z op het toerisme? Hoe kan de Limburgse toeristische sector inspelen op het post-coronatijdperk zonder de Millennials en generatie Z uit het oog te verliezen? Op deze vragen brengen de studenten van de Hogeschool PXL een antwoord tijdens het Tourism Ambassador Seminar.
De Limburgse toeristische sector inspireren
Omdat het jaarlijkse seminarie niet fysiek kan doorgaan, zullen de studenten als alternatief boeiende content brengen op een centrale Facebook pagina. Gedurende één maand (van 8/12 t.e.m. 8/01) brengen ze interessante posts, boeiende video’s en good practices op de Facebookpagina rond verschillende thema’s:
Tourism Ambassador Award
Bovendien maak je kans om dé Tourism Ambassador Award te winnen. De studenten van 'Toerisme en Recreatiemanagement' van Hogeschool PXL zet een toeristische speler die zijn ervaring deelt over een vooraf bepaald thema in de bloemetjes. Ontdek op de Facebookpagina hoe je kan deelnemen.
Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be
BTW BE0420.092.944 | RPR Antwerpen, afd. Hasselt RPR 420 092 944