Met Dag van de Medewerker en Moederdag achter ons en Vaderdag in het verschiet is het dé ideale periode om onze blik te richten op de Visit Limburgcheque. Met gerichte campagnes zetten we ons pakske Limburgs plezier steeds opnieuw in de kijker. Zo inspireren we nog meer gasten tot een uitstap in onze groene provincie!
Een Visit Limburgcheque is niet alleen een leuk cadeautje voor je geliefden, maar is ook een mooie attentie voor geliefde medewerkers. Daarom grepen we Dag van de Medewerker aan om werkgevers en HR-personeel op LinkedIn te voorzien van goede ideeën voor een leuk geschenk. Net geen 30.000 keer verschenen onze advertenties op het professionele netwerk. In juni zullen we een gelijkaardige campagne opzetten. Viert een medewerker een jubileum? Dan is er maar één goed antwoord: een Visit Limburgcheque!
Geen bloemen, chocolaatjes of flessen wijn dit jaar, maar wel een Visit Limburgcheque voor de liefste mama's. Dát was het doel van onze communicatiecampagne voor Moederdag. Tussen 24 april en 14 mei bereikten we meer dan 170.000 potentiële gasten met onze advertenties op Facebook, Instagram en Google Display. Bijna 5.500 nieuwsgierigen klikten op de advertenties. Voor Vaderdag herhalen we het beproefde recept voor extra goede resultaten.
Maak jij nog geen deel uit van ons aanbod, maar wens je met jouw logies of restaurant de Visit Limburgcheque te aanvaarden en zo mee te surfen op onze communicatiecampagnes? Neem dan contact met ons op via info@toerismewerkt.be. We helpen je graag verder!
Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be
BTW BE0420.092.944 | RPR Antwerpen, afd. Hasselt RPR 420 092 944